جام جم ورزشی: دیه گو کاستا نقش مهمی در پیروزی دو بر صفر تیمش چلسی مقابل آرسنال داشت چرا که مقدمات اخراج یکی از بازیکنان آرسنال را فراهم کرد.
کد خبر: ۸۳۷۵۱۵
کاستا، ستاره بداخلاق و ناجوانمرد! +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، دیه گو کاستا در این مسابقه که با برتری دو بر صفر چلسی مقابل آرسنال همراه بود بعد از اینکه بر روی کوشیلنی مدافع آرسنال خطا کرد و مستحق اخراج بود اما داور بازی کارت زرد را به او نشان داد. پس از آن بازیکن جوان آرسنال گابریل وارد مشاجره لفظی با کاستا شد که در ابتدا داور کارت زرد را هم به او نشان داد ولی بعد از آن کاستا شروع به تحریک بازیکن جوان کرد و او را مجبور به زدن لگد به خودش کرد که در نهایت داور کارت زرد دوم را به او نشان داد و از بازی اخراج شد.

تصاویر نشان می دهد کاستا گردن گابریل را هم گرفته است و حرکات خشونت آمیزی در مقابل او داشت. جای پنجه های کاستا بر روی گردن گابریل دیده می شود.

او ممکن است به دلیل انجام این حرکات که اتفاقا سابقه آن را هم دارد با جریمه و حتی محرومیت روبرو شود.

اکنون کاستا در شبکه های اجتماعی مورد هجمه های زیادی از سوی کاربران قرار گرفته است. ناجوانمرد ، بد اخلاق و بی جنبه تنها بخشی از توهین هایی هستند که به سمت وی سرازیر شده اند. برخی دیگر از کاربران نیز تمام بداخلاقی های کاستا در زمین مسابقه را به نمایش گذاشته اند.

تصاویری از درگیری روز گذشته کاستا با گابریل را در ادامه می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها